Aan alles komt een eind.

16 september 2020 - Woerden, Nederland

Woensdag 16 september 2020

Na een warme nacht, weer lekker buiten kunnen ontbijten. Even lekker relaxen. Koffie, nog even een beetje lezen en dan uiteindelijk toch de fietsen weer van het rek gehaald. Eerst richting de weekmarkt van Woerden. Deze is heel ruim opgesteld, dus we kunnen zonder risico de markt over. Verse broodjes gehaald. In een ander deel van het centrum maar even een bak koffie met wat lekkers halen. Lekkere koffie met een zogenaamde aardbeienslof. Wij zouden het gewoon een kano, gevuld met room en opgemaakt met aardbeien en slagroom noemen. We kennen deze lekkernij. Destijds kocht onze (schoon)moeder ze regelmatig, bij dezelfde bakkerij, het smaakte dus als van ouds.

Grady gaat een rondje fietsen in de omgeving. Oude herinneringen ophalen. Danny heeft geen zin in de fietstocht. Hij rijdt nog een beetje door de stad en gaat alvast terug naar de camping. Broodje eten, even lezen en dan de waterkant opzoeken.

Helaas niets aan de haak gevonden. Niet alleen vandaag, maar de hele vakantie niets gevangen. Maar we blijven hoop houden.

Vanavond gezellig samen gegeten met de Woerdense familie. Was super gezellig en ook heel erg lekker. Morgen helaas weer op huis aan. Camper leeghalen, schoonmaken en wellicht morgen ook al inleveren, anders vrijdagmorgen vroeg.

Terugkijkend op de afgelopen weken, hebben we het prima naar ons zin gehad. Alles bij elkaar best wel goed weer gehad. Veel vrienden en familie ontmoet de afgelopen weken. En wat is Nederland toch een mooi vakantieland.

Maar de vakantie is nog niet voorbij. Zoals geschreven: morgen op huis aan en camper inleveren. Dan hebben we nog 3 dagen om de vakantie echt af te sluiten. Nog een enkele verplichting, zeg maar afspraak, en dan mogen we vanaf maandag weer lekker aan de slag.

1. Mylène:
    16 september 2020
    Zo vakantiegangers! Inderdaad jullie laatste nachtje in de camper.
    Het was weer leuk om mee te lezen/leven met jullie! 😀
    Tot heel snel... 😉
  2. Marlous:
    16 september 2020
    Was weer leuk! En dankbaar voor de leuke dag samen!
  3. Frank:
    17 september 2020
    Bedankt voor de verhalen. Tot snel.
  4. Elly:
    17 september 2020
    Ook ik heb weer genoten van jullie vakantieverhalen .
    Groetjes Elly
  5. Marcelle:
    19 december 2020
    Beste Danny en Grady,
    Even een heel ander onderwerp, ik heb jullie gevonden via google. Wij krijgen al jaren een zelfgemaakte kerstkaart geadresseerd aan C. Doets, eikbosserweg 141 in Hilversum. Wij wonen al 22 jaar op dit adres, Familie Doets heeft hier nooit gewoond, kan ook niemand vinden in de straat op een ander nummer. Ik zou de kaart graag aan de juiste persoon afleveren, maar kan m niet vinden.
    Groet, Marcelle (bewoner eikbosserweg 141😉)