Naam:
Foto’s:
1130
Video’s:

Over ons

Wij, Danny en Grady, zijn samenwonend. Allebei een full-time baan in het personeelswerk en gaan graag graag op vakantie. Kijk maar op de kaart waar we al zijn geweest in de afgelopen jaren.

Over onze reis

2013

We gaan terug. Terug naar Down Under. We proberen weer dagelijks een update te plaatsen. Blijf ons dus volgen. Veel leesplezier

2012

Na in 2010 een grote wens te hebben kunnen invullen (Australië) gaan we nu een andere wens invullen: Zweden. Volg ons hier voor het complete reisverhaal.

Deze reis is een langgekoesterde wens. Eindelijk gaan we hem maken. Best spannend wat we allemaal gaan beleven. Alleen de voorbereidingen zijn al leuk. Boeken lezen, internet afspeuren en navragen bij familie, vrienden en bekenden die een vergelijkbare reis hebben gemaakt. En als slot ook nog een blog aanmaken, dan kan iedereen die dat leuk vindtl, volgen waar we zijn en wat we doen.

Bezochte landen

Wij hebben 26 landen (11%) bezocht:

Australië, België, Brazilië, China, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Singapore, Spanje, Thailand, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.