Familieberaad.

24 augustus 2020 - Kloosterzande, Nederland

maandag 24 augustus 2020

We hebben lekker ontbeten in ons eigen busje, de familie in hun eigen toko. Dan familieberaad. Wat gaan we doen. Uiteindelijk hebben we besloten eerst een stuk te wandelen over de camping en niet naar Hulst te gaan. Dat is geen enkel probleem. De diverse delen van de camping liggen om een deel van een 62 hectare grote plas. Dus genoeg te wandelen. Eerst even naar de kinderboerderij. Ze hebben daar paarden, pony’s, alpaca’s, schapen, geiten en een paar soorten ganzen. Ook nog een grote speeltuin waar nichtje de diverse speeltuigen uitprobeert.

Dan snel naar de kampwinkel. Vers brood halen. Onder een bescheiden zonnetje eten we met z’n allen een lekkere lunch naast de bus. We genieten allemaal. Maar wat gaan we doen. Uiteindelijk wordt na “rijp” beraad besloten naar Terneuzen te rijden. We nemen de toeristische route. We komen langs de Westerscheldedijk uit. Halverwege even stoppen. Kijken op het “wad”. Nichtje scoort nog wat oesterschelpen. Nu maar even afwachten wat het gaat opleveren. Zijn ze te eten?.

Dan door naar de stad. Even een parkeerplaats zoeken. Hebben we al snel gevonden. Nog even langs de Westerschelde wandelen en dan het centrum intrekken. Wat al snel opvalt: de zeer veel lege winkelpanden. Toch lopen we het hele centrum door. Pakken ook nog een corona-proof terrasje mee. Dan nog even een klein boodschapje doen en terug naar de camping. Geen zin om te koken, dus maar vette hap halen. We eten heerlijk alles op. Daarna wil de familie graag gaan zwemmen. Aanmelden via een speciale app. Nichtje wil graag dat we met z’n allen naar het zwembad gaan. Maar Danny heeft zijn zwembroek thuisgelaten en heeft ook geen alternatief bij zich. Dus kijken Danny en Grady vanaf het terras naar de zwemkunsten en kapriolen van hun nichtje. Na afloop nog even gezellig samen wat drinken en dan naar bed. Plannen voor morgen zijn inmiddels gemaakt. Met de auto weer door de tunnel en op weg naar Vlissingen, en mogelijk Middelburg. Afspraak: ontbijten in eigen home. Dan om half 10 vertrekken. Wij zullen wachten aan het pad op onze taxi. Slaap lekker!

1. Paul van Kouteren:
    25 augustus 2020
    Jammer dat jullie West Zeeuws-Vlaanderen niet hebben bezocht.
  2. Groetjes, Grady:
    25 augustus 2020
    Daar hebben we 2016 en 2003 al uitgebreid genoten!