Kilometers wegtrappen

26 augustus 2023 - Mulhouse, Frankrijk

Zaterdag 26 augustus 2023

Vannacht hebben we allebei heerlijk geslapen. Het zijn gelukkig heerlijke bedden waarop we mogen liggen. Na een heerlijke douche en een ontspannen ontbijtje vertrekken we even na half 10 vanaf de camping. Eerst nog een kleine 30 kilometer binnendoor en dan de snelweg op. Richting Luxemburg. Gelukkig is het weer stukken beter dan gisteren. Onder een lekker zonnetje rijden we richting de grens tussen België en Luxemburg. We schieten lekker op. Even over de grens toch ook maar even de tank volgooien. Lekker goedkoop hier, scheelt 40 cent per liter. Door naar Frankrijk. Bijna geen file. Dus schieten we lekker op. Af en toe een sanitaire stop, een bakkie, en weer doorgaan. Rijdende weg besluiten we te stoppen in Mulhouse, vlak voor de grens met Zwitserland. De geplande 400+ kilometer dus niet gelukt, maar toch nog 340 kilometer weggetrapt. Ook wel weer mooie stukjes binnendoor gereden. Vraagt soms wat stuurkunst in de dorpjes, maar we zijn het nog niet verleerd en het lukt prima.

Ongeveer half vijf bereiken we zonder problemen de uitgezochte camping. Snel inchecken en plekje zoeken. Stroom aansluiten en wat te drinken pakken. Brood bestellen voor het ontbijt morgenochtend.

Ook hier is de Wifi slecht. Grady lukt het om een hotspot aan te maken en plaatst het vorige verhaal. Straks weer verbinding maken voor dit verhaal en het bijwerken van de route.

We hebben besloten hier 2 nachten te blijven staan. Even een dagje anders gaan sturen, op de fiets dan. Kijken of er wat te bleven is hier in de stad. Straks nog een beetje lezen, misschien een spelletje of toch op tijd gaan slapen.

Als laatste nog even wat camping informatie delen: aardige camping, beetje gedateerd maar ziet er redelijk uit. Goed sanitair en we mochten zelf een plekje kiezen. Dat laatste gebeurt ook niet overal. Slaap lekker en tot morgen.

1. Tiny poel:
    27 augustus 2023
    Hallo, zoals jullie waarschijnlijk wel al weten is Max vandaag eerste geworden in Zandvoort de race heeft wel even stil gelegen vanwege de hevige regen en onweer wij hebben onze portie ook gehad, morgen reizen jullie verder heb ik begrepen een goede reis