Weer lekker op de fiets.

5 september 2020 - Wijhe, Nederland

Zaterdag 5 september 2020

Ook gisteravond en vannacht heeft het geregend. Zo ook vanmorgen vroeg. Dus nog maar een keertje omdraaien. Rond een uur of negen staan we op en ontbijten we zelfs buiten. Het weer is helemaal opgeknapt. Oké we moeten wel een extra truitje aan, maar we kunnen lekker buiten eten. Zelfs met vers gebakte broodjes die we hebben kunnen afhalen bij de receptie. Dan nog een bakje koffie.

Daarna maken we de fietsen klaar om erop uit te trekken richting Olst. Is maar een paar kilometer. Maar we willen ook naar kasteel De Haere. Dat is nog een paar kilometer verder. Met een beetje doortrappen zijn we er al snel. Mooie bosrijke omgeving. Het restaurant / koffiebar van het kasteel is geopend. Dus maar snel het terras opzoeken. Lekkere koffie en appelgebak. We lopen nog een beetje door het bijbehorende park en pakken dan de fietsen weer.

We hebben pech. Vlak nadat we weer onderweg zijn krijgen we een buitje over ons heen. Toch maar dortrappen. We zullen straks wel zien hoe we opdrogen. Onderweg in Olst nog even wat boodschappen gedaan. Vooral het nodige te drinken. Morgen gaan we terug naar Ruurlo en hebben we afgesproken met vrienden die we al veel te lang niet hebben gezien en gesproken. Zij zorgen voor de BBQ en wij hebben beloofd te zorgen voor het natte gedeelte.

Danny besluit niet meer te gaan vissen en zijn hengelspullen op te ruimen. Ook doet hij wat moeite om de “garage” opnieuw in te richten. Grady geniet lekker van het mooie weer en Danny kijkt via de wifi naar de F1 en de Tour de France.

Dan maakt Danny gebruik van de rust in het sanitairgebouw om die tijd. Lekker douchen en dan gebruik maken van één van zijn verjaardagscadeaus. Vorige maand kreeg hij een speciale handdoek. Lekker groot, maar wel met een speciale afdruk.

Daarna lekker eten. Nog een spelletje, even digitaal zappen, en dan weer naar bed.

Morgen naar  Ruurlo via een alternatieve route en dan nog 12 dagen te gaan. Plannen voor komende dagen zijn er wel maar zijn absoluut nog niet definitief. We gaan het zien.

1. Corine:
    5 september 2020
    En bevalt je verjaardagscadeau.😁
  2. Marlous:
    6 september 2020
    Prachtige foto's. Bij kasteel in ruurlo zit een mooi stuk bos en een pannenkoekenhuis. Zeker de moeite waard!