Een mooie rustige zondag.

9 oktober 2022 - Montbazon, Frankrijk

zondag 9 oktober 2022

We hebben gisteren inderdaad  besloten om hier nog een extra nachtje te blijven. We hebben vooral gekeken naar de weersvoorspelling. Het moet vandaag een mooie en warme dag worden. Vannacht is het ook wel weer frisjes, maar een extra laagje aan onder de dekbedden houdt ons wel lekker warm. Ondanks dat het zondag is, toch de wekker gezet. Half zeven. Danny wil de F1 wedstrijd in Japan zien. Max kan hier wereldkampioen worden. Het juiste kanaal ingeschakeld op zijn telefoon en lekker kijken vanuit zijn bed. Wordt uiteindelijk een lange lig / zit. Wanneer er uiteindelijk toch wordt herstart zit hij in het woongedeelte. En dan aan het einde, na heel veel onduidelijkheid, toch de winst en zelfs de wereldtitel. Mooi, en genoten.

De lucht wordt blauwer en blauwer en de temperatuur loopt langzaam op. Gewoon lekker weer. Samen lunchen onder de luifel. Stokbroodje met lekker beleg. Gewoon weer lekker genieten. Na een paar uur relaxen waagt Danny zich toch nog aan het vissen. Mooie stek vlak naast de camping. Hij past verschillende vistechnieken toe. Ziet af en toe wel wat voorbij zwemmen maar aanbeten heeft hij niet te zien gekregen. Uiteindelijk geeft hij het maar op. Misschien toch maar wat andere technieken gaan leren. Is vliegvissen dan een mogelijke optie, de toekomst zal het leren.

Na het vissen alvast weer het een en ander inpakken. Luifel schoon maken en indraaien. Visspullen opruimen, stoelen inpakken en dan na afloop even lekker een glaasje op het terras.

Grady heeft al een lekkere soep voorbereid. Uiensoep. Na het glaasje lekker genieten van de soep, dan afwassen en nog even genieten van de avond.

Nu lezen we de laatste dagen heel veel berichten over problemen met het tanken van diesel, brandstoftekorten.  Even checken wat we nog in de tank hebben zitten. In basis nog voldoende om België te bereiken. Dus in basis moet het geen probleem zijn. Toch morgen vlak na het vertrek even proberen bij te tanken. Vrijdag stonden bij dit tankstation nog geen rijen. Dus wie weet kunnen we de tank bijvullen. We gaan het zien. Ook morgen weer een lange rit te gaan, maar daar hebben we ons wel op ingesteld. Op naar Amiens.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tiny poel:
    9 oktober 2022
    Ik lees dat jullie op de hoogte te zijn van de problemen bij het tanken lastig hé zuinig rijden maar en anders de vakantie verlengen overmacht. Morgen een goede reis verder en geniet nog even😘😘
  2. Elly van 't Hof:
    10 oktober 2022
    Inderdaad knap dat Max weer wereldkampioen is!