Vertrek komt steeds dichterbij

8 september 2013 - Barendrecht, Nederland

Zondag 08-09-13

Gisterenavond een heerlijke avond gehad met het korfbalteam, Vitesse 6. Bijna alle spelers, en hun partners, aren aanwezig. Was eigenlijk bedoeld als afscheid van het seizoen 2012 / 2013. Met zo veel agenda´s was het niet eerder mogelijk om met het grootste deel van het team aanwezig te kunnen zijn. Nu waren alleen Anne Lies en haar man de enige die niet aanwezig konden zijn. Jammer, maar toch hebben we er voor gekozen om dan gisteren eindelijk afscheid te kunnen nemen van het seizoen en 2 van onze vaste waarden in het team. A (terugkerende problemen aan de rug) en B (gekozen om alleen nog maar te gaan fluiten) hebben besloten te stoppen met het spelen van wedstrijden. Vinden wij nog echt steeds heel erg jammer. De avond was super gezellig. Lekker gegeten en op zijn tijd een lekker glaasje erbij. Ook is er heel veel (bij)gekletst. We hebben elkaar tenslotte al bijna 8 weken niet gezien of gesproken. Ook nog heel veel ervaringen uit kunnen wisselen voor de vakantie. Binnen het team is er een koppel die ook veel van onze bestemming hebben gezien. Zelfs de fotoboeken kwamen op tafel. Uiteraard even een paar aantekeningen gemaakt, er zaten wel heel goede ideeën tussen. Eigenlijk, als we een beetje eerlijk zijn, voelde het ook als een afscheidsavond. Alle teamleden die we de komende week niet meer zullen zien, kwamen gedag zeggen en wensten ons een heel fijne vakantie. En dan merk je pas echt, het komt steeds dichterbij. En wat wel leuk is / was voor ons: bijna iedereen vroeg ons wel om onze verhalen dagelijks te plaatsen op deze plek. Het enige dat we kunnen toezeggen: we zullen ons best doen, maar zijn wel afhankelijk van verbinding.

Ja, nu is het echt aftellen geblazen. Nog 7 nachtjes slapen en dan gaan we de lucht in. Zo langzamerhand zijn we begonnen met de laatste voorbereidingen. Alle reisbescheiden zijn in orde. Tickets zijn binnen, alle vouchers hebben we ook. Nu nog even zorgen dat we alles hebben gescanned en hebben opgeslagen op de computer. Mochten we onverhoopts iets kwijt raken hebben we altijd nog een digitale kopie bij ons. Nu komt het er vooral op aan wat we mee gaan nemen. Kleding kiezen, medicijnen klaar leggen (ja, ouderdom komt en heeft zo zijn beperkingen en hulpmiddelen), alle apparatuur die we mee willen nemen opladen, juiste opladers uitzoeken en ga zo maar door. Wat we tekort komen, kopen we wel lokaal. Nu nog even genieten van het zonnetje hier, lekker hangen op onze nieuwe tuinset, nog 4 daagjes werken en dan is het bijna zondag. De dag van vertrek richting de andere kant van de bol.

1. Mark:
    8 september 2013
    Ruimte in de koffer vrijhouden om dozen tim tams terug te kunnen nemen.

PM me on FB wanneer je in de buurt bent.
  2. Carla vonk:
    8 september 2013
    We kijken nu al uit naar jullie reisverslagen xxcarla
  3. Frank:
    8 september 2013
    Jullie hebben meer werk dan ik. Ik hoef alleen nog maar de auto te stofzuigen. Ik hoop in ieder geval dat jullie het geweldig zullen hebben "beneden onder" ( dit is holland). Wens jullie alvast nog een paar prettige werkdagen toe. En tip: doe alsof je met pensioen gaat, dan moeten anderen ook je werk overnemen. Succes, we drinken voor jullie vertrek er vast nog wel eentje.
  4. Linda en Kees:
    8 september 2013
    Ja, was gezellie he gisteren!! Maar vergeet niet Danny, je kunt op je heenvlucht nog dromen van het beslissende doelpunt in je eerste en laatste veldwedstrijd!!! Of ga je alleen maar dromen over vogelbekdieren??
  5. Corrij Vonk:
    9 september 2013
    Heel fijne reis.Geniet er van.
  6. Lynette:
    9 september 2013
    Ik heb gelijk het vorige verslag ook gelezen en kijk nu al uit naar het volgende verslag vanuit Australie! :) Heel erg veel plezier en geniet ervan!!!
  7. Corrij Vonk:
    Een heel goede reis.
  8. Dorret:
    Hoi Danny en Grady,

Een hele fijne vakantie. Ga jullie verslagen zeker lezen! Hopelijk ondersteund met mooie foto's.
  9. Marlous:
    10 september 2013
    Lieve Danny en Grady,

Het gaat bijna gebeuren! Lekker op vakantie! Jullie hebben t verdiend! Ik spreek jullie nog voor die tijd!

Dikke knuffel!

Marlous.
  10. Raymond:
    14 september 2013
    Hey luitjes, hele fijne vakantie, geniet ervan.