vervolg voorbereiding 1

4 augustus 2010

Nog steeds veel inlezen, reisgidsen raadplegen en plannen. We hebben het bijna rond. Medicijnen zijn geregeld, we gaan voor de moeilijke route: zelf meenemen. Aanschaffen in Australië is wel heel erg duur. Alle formulieren zijn ingevuld en op gestuurd, benodigde documenten hebben we in huis. De eerste souvenirs voor de familie zijn aangeschaft. Nog wel even goed nadenken wat we nog meer moeten kopen voor vertrek. Het bestelde boek over de flora en fauna in Australië is er nog niet, waarschijnlijk nog 2 weken wachten tot het beschikbaar is. Toiletspullen, nieuwe geheugenkaart voor de camera en nog heel veel meer. Wel leuk om te merken dat ale collega's (zij hebben de link naar deze log gekregen) hebben aangegeven ons te willen volgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marlous:
    6 augustus 2010
    Hoi Danny & Grady,

Ziet er goed uit! Nu al leuk om de eerste verhalen te lezen! Heb mezelf al aangemeld bij de mailinglist.

Liefs Marlous.
  2. Miranda:
    9 augustus 2010
    Nog maar een paar weken en nog zoveel te regelen.
    We zullen jullie volgen en zijn benieuwd naar onze familie in Australie.

groetjes vanuit Hoorn.
  3. Corine:
    12 augustus 2010
    Hoi,

Superleuk, ga nu al zitten wachten op meer bericht.

Groeten de van der Welletjes
  4. frank:
    13 augustus 2010
    ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen "down under" zoals dat in de reis-branche heet. wens jullie veel plezier.
  5. Fleur en Patrick:
    13 augustus 2010
    Heel veel plezier tijdens deze reis en al haar voorbereidingen en -pret. We zullen alles op de voet volgen. Groetjes uit het bijna down-under van ons kikkerlandje (hoef je niet lang voor te vliegen, haha!): Eindhoven.
  6. Linda en Kees:
    13 augustus 2010
    Wat een leuk initiatief! .....Jaloers zullen wij jullie verhalen gaan lezen!!! :-)
  7. Anita:
    13 augustus 2010
    Leuk idee, ik ben zeer benieuwd hoe het "beneden" zal zijn.
    Veel plezier met alle verdere voorbereidingen,

groetjes Anita
  8. Henk en Lia:
    13 augustus 2010
    We krijgen het idee dat de voorbereiding ook al leuk is.
    Ga zo door, we vinden het best wel leuk.
    Veel plezier en genoegen met alles.
    Henk.
  9. Irene Bakker:
    13 augustus 2010
    Helemaal leuk om te zien dat jullie al zover zijn. Meld me uiteraard aan voor jullie nieuwsblog........ en ga jullie graag volgen. Reis in gedachten mee......... Liefs, Irene
  10. Elly:
    15 augustus 2010
    Wat leuk zo n mooie reis te kunnen maken .
    Geniet met volle teugen,Grady hou je haaks he en wij zullen jullie volgen .groetjes vanuit Amersfoort
  11. Pieter Herman, Yvonne en Danielle:
    16 augustus 2010
    We zouden zo mee willen.
    Heel veel succes met de voorbereiding verder.

Liefs van ons.
  12. Germa:
    16 augustus 2010
    Wat leuk! Heel veel plezier en we gaan zeker meelezen.
  13. Leonie Minnee:
    Hallo Danny en Grady,

Maar natuurlijk willen we weten hoe jullie je geweldige rondreis in het echt uit gaan voeren. Wij zijn ontzettend benieuwd hoe dit jullie gaat bevallen.... daar " down-under ".

Liefs Leonie, Dirk en Daan
  14. Andre:
    17 augustus 2010
    We gaan het zeker volgen. Veel plezieg

gr. Henrike, Andre