Reacties

Reacties 751 - 800 van 842

Naam Reactie Datum
Lenneke Hallo Luitjes, Ik had jullie even door persoonlijke… 19 okt. '10
frank mag ik jullie adviseren om geen leuke dingen meer… 18 okt. '10
Henk en Lia Ja Ja, het kan niet op jongens. Lekker uitrusten dan… 18 okt. '10
Henk en Lia Ja het gaat langzaam aan naar het einde van de reis.… 17 okt. '10
Henk en Lia Nog steed zondag 17-10. Heb net Feijenoord weer zien… 17 okt. '10
carla Hi beiden maak die laatste dagen vol met ook nog mooie… 17 okt. '10
Danny en Grady maar er zijn zoveel kerken hier, dus dat ene rondje… 17 okt. '10
Andries Ik zou een rond om de kerk hebben gereden om de 4000… 17 okt. '10
Marlous Hoi lieve luitjes, Hier alles goed! Nog geen gebruik… 16 okt. '10
frank Prettig om te lezen dat jullie zo genieten.In dit… 16 okt. '10
Anita Is het alweer 15 jaar geleden dat jullie in de Lutte… 15 okt. '10
Ed en Joke Barg Danny en Grady, Eerst gefeliciteerd met jullie 15… 14 okt. '10
Edward, Evelien, Vera & Brian Van harte gefeliciteerd!! Veel plezier bij het spotten… 14 okt. '10
Corine En nu wel je camera op die walvissen gericht houden… 14 okt. '10
Pa en ma AL BRANDWEER SPULLEN GEVONDEN? 14 okt. '10
Danny en Grady uploaden van foto's lukt nier. te slechte verbinding,… 14 okt. '10
carla hi Danny en Grady, We hebben weer genoten ook van… 11 okt. '10
mark & apple over de ANZAC biscuits, you go to love them :P Apple… 10 okt. '10
mark & apple Hey Danny, we zijn weer veilig aangekomen down under… 9 okt. '10
Wendy Hoi hoi, Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen!… 9 okt. '10
Rick Hahahahahahah!!!!!!!!! Hijs leuk! 7 okt. '10
Marleen Jammer mates...... tis net zo leuk om jullie te volgen… 7 okt. '10
milene Hoi vakantie gangers leuk jullie verhalen te lezen… 7 okt. '10
Pa en ma jammer,we keken er elke dag naar uit,maar het komt… 7 okt. '10
carla Fijn wat te horen. Geniet er lekker van, de tijd gaat… 7 okt. '10
Ditty oppelaar Ik dacht al er is iets duurt zolang voordat we wat… 7 okt. '10
Henk en Lia Hallo jongens, Laat niet je dag verknoeien door een… 7 okt. '10
Corine O jee.... dat wordt een dag vrijnemen als alle reisverslagen… 7 okt. '10
Marlous Hoi D&G, Hier alles goed! Genieten he?!!?!?!?… 3 okt. '10
Ruud Hoi vakantiegangers, Leuk deze verhalen te lezen.… 3 okt. '10
carla hi fijn om te lezen dat jullie leuke dingen doen en… 2 okt. '10
frank ga vooral door met genieten. hier is de herfst ingetreden.… 2 okt. '10
Marleen Hé mates, how's life on the other site of the… 1 okt. '10
Andre Ha reizigers, Leuk om het zo te kunnen volgen. Als… 1 okt. '10
Anita hoi lieve schatten, wat is het leuk om te lezen dat… 30 sep. '10
Ditty oppelaar He hallo daar,zo te lezen genieten jullie wel.Fijn… 30 sep. '10
Pa en ma Leuk alles mee te beleven,geniet er van. We zijn ook… 30 sep. '10
Henk en Lia De teksten lopen soepel. alsof je je gedachten zo… 28 sep. '10
Lenneke Hallo luitjes, Waanzinnig zeg al jullie belevenissen.… 26 sep. '10
carla Hi Danny en Grady wat hebben jullie in een week al… 25 sep. '10
Ruud Hallo lieverds, Wat een verslag al geweldig leuk spannend… 25 sep. '10
Henk en Lia Grappig dat je in zo'n groot land een kwartiertje… 25 sep. '10
Corine Jammer dat je die walvis net miste toen ie uit het… 23 sep. '10
frank hoi, mooie verslagen en mooie foto's. Danny,… 23 sep. '10
Henk en Lia Moes heeft moeite om het allemaal op tijd te lezen.… 23 sep. '10
Germa Wat een prachtige verhalen! Ik ben niet zo'n… 23 sep. '10
Corine Hallo, gaaf zo'n walvis in het wild. Leuke verslagen,… 23 sep. '10
Henk en Lia Ik mag jullie een compliment maken voor de verslaglegging.… 23 sep. '10
Henk en Lia Jee, jullie zullen op deze manier, 10 uur uit, wel… 23 sep. '10
Marleen He vakantiegangers....... ff een beichtje. Wat een… 23 sep. '10

1  « Vorige 12 13 14 15 16 17 Volgende »