Reacties
Reacties 751 - 800 van 842
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lenneke | Hallo Luitjes, Ik had jullie even door persoonlijke… | 19 okt. '10 |
| frank | mag ik jullie adviseren om geen leuke dingen meer… | 18 okt. '10 |
| Henk en Lia | Ja Ja, het kan niet op jongens. Lekker uitrusten dan… | 18 okt. '10 |
| Henk en Lia | Ja het gaat langzaam aan naar het einde van de reis.… | 17 okt. '10 |
| Henk en Lia | Nog steed zondag 17-10. Heb net Feijenoord weer zien… | 17 okt. '10 |
| carla | Hi beiden maak die laatste dagen vol met ook nog mooie… | 17 okt. '10 |
| Danny en Grady | maar er zijn zoveel kerken hier, dus dat ene rondje… | 17 okt. '10 |
| Andries | Ik zou een rond om de kerk hebben gereden om de 4000… | 17 okt. '10 |
| Marlous | Hoi lieve luitjes, Hier alles goed! Nog geen gebruik… | 16 okt. '10 |
| frank | Prettig om te lezen dat jullie zo genieten.In dit… | 16 okt. '10 |
| Anita | Is het alweer 15 jaar geleden dat jullie in de Lutte… | 15 okt. '10 |
| Ed en Joke Barg | Danny en Grady, Eerst gefeliciteerd met jullie 15… | 14 okt. '10 |
| Edward, Evelien, Vera & Brian | Van harte gefeliciteerd!! Veel plezier bij het spotten… | 14 okt. '10 |
| Corine | En nu wel je camera op die walvissen gericht houden… | 14 okt. '10 |
| Pa en ma | AL BRANDWEER SPULLEN GEVONDEN? | 14 okt. '10 |
| Danny en Grady | uploaden van foto's lukt nier. te slechte verbinding,… | 14 okt. '10 |
| carla | hi Danny en Grady, We hebben weer genoten ook van… | 11 okt. '10 |
| mark & apple | over de ANZAC biscuits, you go to love them :P Apple… | 10 okt. '10 |
| mark & apple | Hey Danny, we zijn weer veilig aangekomen down under… | 9 okt. '10 |
| Wendy | Hoi hoi, Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen!… | 9 okt. '10 |
| Rick | Hahahahahahah!!!!!!!!! Hijs leuk! | 7 okt. '10 |
| Marleen | Jammer mates...... tis net zo leuk om jullie te volgen… | 7 okt. '10 |
| milene | Hoi vakantie gangers leuk jullie verhalen te lezen… | 7 okt. '10 |
| Pa en ma | jammer,we keken er elke dag naar uit,maar het komt… | 7 okt. '10 |
| carla | Fijn wat te horen. Geniet er lekker van, de tijd gaat… | 7 okt. '10 |
| Ditty oppelaar | Ik dacht al er is iets duurt zolang voordat we wat… | 7 okt. '10 |
| Henk en Lia | Hallo jongens, Laat niet je dag verknoeien door een… | 7 okt. '10 |
| Corine | O jee.... dat wordt een dag vrijnemen als alle reisverslagen… | 7 okt. '10 |
| Marlous | Hoi D&G, Hier alles goed! Genieten he?!!?!?!?… | 3 okt. '10 |
| Ruud | Hoi vakantiegangers, Leuk deze verhalen te lezen.… | 3 okt. '10 |
| carla | hi fijn om te lezen dat jullie leuke dingen doen en… | 2 okt. '10 |
| frank | ga vooral door met genieten. hier is de herfst ingetreden.… | 2 okt. '10 |
| Marleen | Hé mates, how's life on the other site of the… | 1 okt. '10 |
| Andre | Ha reizigers, Leuk om het zo te kunnen volgen. Als… | 1 okt. '10 |
| Anita | hoi lieve schatten, wat is het leuk om te lezen dat… | 30 sep. '10 |
| Ditty oppelaar | He hallo daar,zo te lezen genieten jullie wel.Fijn… | 30 sep. '10 |
| Pa en ma | Leuk alles mee te beleven,geniet er van. We zijn ook… | 30 sep. '10 |
| Henk en Lia | De teksten lopen soepel. alsof je je gedachten zo… | 28 sep. '10 |
| Lenneke | Hallo luitjes, Waanzinnig zeg al jullie belevenissen.… | 26 sep. '10 |
| carla | Hi Danny en Grady wat hebben jullie in een week al… | 25 sep. '10 |
| Ruud | Hallo lieverds, Wat een verslag al geweldig leuk spannend… | 25 sep. '10 |
| Henk en Lia | Grappig dat je in zo'n groot land een kwartiertje… | 25 sep. '10 |
| Corine | Jammer dat je die walvis net miste toen ie uit het… | 23 sep. '10 |
| frank | hoi, mooie verslagen en mooie foto's. Danny,… | 23 sep. '10 |
| Henk en Lia | Moes heeft moeite om het allemaal op tijd te lezen.… | 23 sep. '10 |
| Germa | Wat een prachtige verhalen! Ik ben niet zo'n… | 23 sep. '10 |
| Corine | Hallo, gaaf zo'n walvis in het wild. Leuke verslagen,… | 23 sep. '10 |
| Henk en Lia | Ik mag jullie een compliment maken voor de verslaglegging.… | 23 sep. '10 |
| Henk en Lia | Jee, jullie zullen op deze manier, 10 uur uit, wel… | 23 sep. '10 |
| Marleen | He vakantiegangers....... ff een beichtje. Wat een… | 23 sep. '10 |

- Ditty: Jullie bedankt voor het verslag…
- Addie Lubrecht: Jullie hebben weer een leuke…
- Mylène: Heel leuk om zo mee te liften…
- Elly: Het is altijd weer leuk om…
- Elly: Het was weer leuk om jullie…
Alle reacties »