Reacties
Reacties 401 - 450 van 842
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Carla | Jammer dat jullie niet fit waren, nu extra genieten!… | 23 feb. '17 |
| Elly | Ik ben wat laat ,maar wens jullie een fijne vakantie… | 23 feb. '17 |
| Loes Duijst | Ik zou er ook moe van worden..hitte...nog niet fit...… | 23 feb. '17 |
| Henk Stoopendaal | Het beste medicijn? Ja daar zeg je me wat. Misschien… | 22 feb. '17 |
| Henk Stoopendaal | Cola is niet overal goed voor. | 22 feb. '17 |
| Frank Vonk | Lijkt een beetje op een james bond film:-) | 22 feb. '17 |
| Marinus Bakker | Heel vervelend, beterschap | 21 feb. '17 |
| Carla | Hi dat is balen zeg, maar idd alleen maar dktjes in… | 21 feb. '17 |
| Sebastiaan | Leuk om te lezen. Bangkok is een leuke stad, jammer… | 20 feb. '17 |
| Carla | Een hele belevenis en de bucketlist moet denk ik snel… | 20 feb. '17 |
| Wera | Leuk zeg! Je bent daar echt in een andere wereld!… | 20 feb. '17 |
| Wera | Veel plezier! En ik ben benieuwd naar alle verhalen… | 20 feb. '17 |
| Henk Stoopendaal | Het is zondagavond. Ben bij Ria geweest en heb jullie… | 19 feb. '17 |
| Marinus Bakker | Hey super, geniet er van, lijkt me helemaal geweldig, | 19 feb. '17 |
| Anita | Heel veel plezier aan de andere kant van de wereldbol… | 19 feb. '17 |
| Mylène | Hi Grady & Danny, Ik wens jullie een fantastische… | 19 feb. '17 |
| Mayke | Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen! Heel… | 19 feb. '17 |
| Agnetha | Heel veel plezier en geniet er van!! dikke kus voor… | 19 feb. '17 |
| Rishma | Ha Danny en Grady, Echt heel leuk om jullie mooie… | 19 feb. '17 |
| Marleen | Danny en Grady, hele goede reis en een een super vskantie… | 19 feb. '17 |
| Raymond | Danny & Grady, hele fijne vakantie daar in down… | 19 feb. '17 |
| Miranda | Een hele fijne reis Dikke kus vanuit Hoorn | 19 feb. '17 |
| Monique | Fijne reis! Geniet ervan. | 19 feb. '17 |
| Kathinka | Veel plezier | 19 feb. '17 |
| Hanneke L | Een fijne en gezonde tijd!! | 19 feb. '17 |
| Loes Duijst | Een Airbus???? Stelletje bofkonten Geniet van alles… | 19 feb. '17 |
| Malene Nootenboom | Super zeg! Geniet er weer van samen! | 19 feb. '17 |
| Wendy | Hey, wat fijn dat de reis weer begonnen is! Vind het… | 19 feb. '17 |
| Marlous | Super! | 19 feb. '17 |
| Carla | Mooi Danny en Grady het grote genieten is dus begonnen!… | 19 feb. '17 |
| Elly | Wat een leuk reisverhaal ,ook dit keer erg genoten… | 15 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Prachtig was het om alles in boekvorm te lezen. Heb… | 15 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Ja hoe was het ook al weer: 's lands wijs 's… | 13 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Ja ja aan alles komt een eind. Maar dat wisten jullie… | 12 sep. '16 |
| Frank Vonk | Mooi karretje Danny, pak maar in:-) | 11 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Goed gedaan jongens. de fiets pakken maar ja niet… | 10 sep. '16 |
| Corine | Oom Peter? | 9 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Onvoorstelbaar hoe je in korte tijd zoveel zaken kunt… | 8 sep. '16 |
| Carla | Weer een dag vol belevenissen! Genoeg om een fotoboek… | 8 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Het leventje dat jullie nu maken zal straks wel afvallen.… | 6 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Soms krijg ik de indruk dat jullie best druk bezig… | 5 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Wat kan iets eenvoudigs als vuilwater toch een probleem… | 4 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Frankrijk komt wel aan de beurt. ik denk dat niet… | 3 sep. '16 |
| Marjolein | Vrijdag naar de markt van Carpentras Danny! Een hele… | 2 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Al lezend leer ik nog van allerlei dingen. Niet je… | 2 sep. '16 |
| Corine | Laat het glaasje jullie maar lekker smaken. Er zit… | 1 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Zoals jullie de vakantie inrichten zal door heel veel… | 1 sep. '16 |
| Henk Stoopendaal | Je weet toch dat Grady een heel speciaal gevoel toont… | 31 aug. '16 |
| Henk Stoopendaal | Het is een feest om te lezen hoe jullie je vakantie… | 31 aug. '16 |
| Henk Stoopendaal | Allez, jullie maken wat mee. Adviseurstaak naar Engelse… | 30 aug. '16 |

- Ditty: Jullie bedankt voor het verslag…
- Addie Lubrecht: Jullie hebben weer een leuke…
- Mylène: Heel leuk om zo mee te liften…
- Elly: Het is altijd weer leuk om…
- Elly: Het was weer leuk om jullie…
Alle reacties »