Reacties

Reacties 401 - 450 van 780

Naam Reactie Datum
Elly Laatste loodjes zijn altijd zwaar Maar we hebben weer… 23 sep. '15
Henk Stoopendaal Het is voor mij negen uur veertig. Maar ben dan ook… 23 sep. '15
Ron Genoten van de verslagen, geniet er nog maar even… 23 sep. '15
Marlous Trusten! 22 sep. '15
Miranda Karlsruhe altijd lastig,haha. Maar in ieder geval… 22 sep. '15
Corine Succes nog met het laatste stukje. Maar er ook nog… 22 sep. '15
Henk Stoopendaal Het loopt op zijn einde jullie vakantie. Voor mij… 21 sep. '15
Henk Stoopendaal Blijven genieten jongens. Tot en met de laatste dag.… 20 sep. '15
Marlous Veel plezier nog en geniet nog even! 20 sep. '15
Henk Stoopendaal Ja het weer is hier niet je dat. 17 tot 20 graden.… 19 sep. '15
Ditty Oppelaar Wouw wat een leuke reisveslagen en mooie foto's… 18 sep. '15
Henk Stoopendaal Ik geniet van jullie verhalen. Maar ik zal toch blij… 17 sep. '15
Henk Stoopendaal Regen kan een behoorlijk negatief effect hebben. Maar… 16 sep. '15
Henk Stoopendaal Wel tunnels maar geen bergtoppen. Daar zijn jullie… 15 sep. '15
Henk Stoopendaal Ja dat valt wel even tegen. En het is natuurlijk geen… 14 sep. '15
Ilse Dankzij jullie verhalen weer even een paar maanden… 12 sep. '15
Henk Stoopendaal Dat het nog zo druk is, zijn de vakanties dan nog… 11 sep. '15
Henk Stoopendaal Inderdaad het kijken naar mensen die langs komen is… 10 sep. '15
Wera Super mooie stad Siena. Maar Florence is echt geweldig.… 9 sep. '15
Jacqueline de Koning hoi,hoi wat een heerlijke verhalen weer om te lezen.… 9 sep. '15
Everhardus Ik heb je gisteren een mail gestuurd met adres in… 9 sep. '15
Henk Stoopendaal Wat mij opvalt is dat de gebouwen heel vaak super… 9 sep. '15
Henk Stoopendaal Mooi die griffioenen. En op bijzondere plaatsen. Mooi… 7 sep. '15
Henk Stoopendaal De foto's mogen wel meer licht. maar goed. De… 6 sep. '15
Henk Stoopendaal Jullie worden echte reizigers die niet bang zijn om… 6 sep. '15
Henk Stoopendaal Er moeten meer banden worden geplakt. En dat voor… 5 sep. '15
Marlous Hopenlijk blijft de band heel! 4 sep. '15
Henk Stoopendaal Tja als je op weggetjes rijdt die scherpe kantjes… 4 sep. '15
Marlous Haahahahah! Wat een ellende! Maar bekijk t van de… 3 sep. '15
Everhardus zo te zien genieten jullie wel.al wezen vissen. leuk… 3 sep. '15
Henk Stoopendaal Lieverds, dat is het mooie van een camper. Geen ruimte… 3 sep. '15
Henk Stoopendaal Nooit geweten dat er zoveel tunnels met zulke lengtes… 2 sep. '15
Corine Bedankt voor de toast. Iris vroeg zich al af of jullie… 1 sep. '15
Henk Stoopendaal Hoi jongens, de meeste mensen vinden het reizen naar… 1 sep. '15
Marlous Heerlijk! Shoppen blijft toch leuk! Was t water niet… 31 aug. '15
Ditty Oppelaar HoiHoi,een leuke en mooie vakantie toegewenst. In… 31 aug. '15
Henk Stoopendaal Dag Grad en Dan, Er zit toch nog wel een bepaald tempo… 31 aug. '15
Marlous Mooie camper weer! Leuk hoor de eerste fotos! En leuk… 30 aug. '15
Miranda Geniet lekker van jullie vakantie,jullie hebben het… 29 aug. '15
Marlous Heerlijk om weer te lezen en mee te genieten! Geniet… 29 aug. '15
Ruud Het was weer erg leuk om jullie belevenissen allemaal… 8 jun. '14
Corrij Vonk Blij dat het een mooie reis was, jullie weer thuis… 8 jun. '14
Henk Stoopendaal Fijn dat jullie weer thuis zijn en zo hebben genoten… 8 jun. '14
Marlous Blij dat jullie weer genoten! Zou zeggen...volgend… 8 jun. '14
Henk Stoopendaal Hoe drinkt en smaakt de Franse koffie. geniet er van… 4 jun. '14
Corrij Vonk Hoi, Fijn dat jullie het zo leuk hebben. Ja ,de oorlog… 4 jun. '14
Marlous Geniet er maar lekker van! Jullie zijn toch wel wat… 4 jun. '14
Frank He van Gaal, ben je er nu al uit wie de selectie zal… 4 jun. '14
Henk Stoopendaal Het moet wel ervaring zijn om de omgeving te zien… 3 jun. '14

1  « Vorige 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende »  ...